Yukarı Bak/Up!!




Arabalar,Kayıp Balık Nemo,Oyuncak Hikayesi yaratıcalarından mükkemmel bir film Up.
Mükemmel derken hiç de abartmıyorum.İzlediğim en iyi animasyon sıralamasında Wall-e yi düşürüp birinciliğe oturuyor.
Film neden bu kadar iyi bir animasyon?Çünkü giden çocuklar da büyükler de öncelikle mutlu ayrılıyorlar sinemadan.Güldürürken düşündüren deyimi çok uygun düşüyor bu filme.Minikler ve büyükler kendi çıkarımlarını yapıyorlar.Ağlatan bir animasyon filmi izlediniz mi bilmiyorum.Bu öyle bir animasyon işte...Salt eğlenmek için gidilecek türden değil.Duygularınızı da kabartıyor.Karakterler de çok sevimli.Bazı sinema eleştirileri sitelerinde seslendirme ile ilgili olumsuz yorumlar okudum.Ama ben Erol Günaydın'ın sesini çok sevdim ve yakıştırdım.

Filmin İMDB puanınn 8.5 olması.Bu ne kadar başarılı olduğuna bir kanıttır diyemeyeceğim(İMDB ile uyuşmadığım zamanlarda oluyor,sonuçta film eleştirmeni değilim,teknik kusurları bilemem:)) ama yine de bir fikir oluşturuyor .Hala vizyonda,fırsat varken kaçırmayın izleyin derim...(Ey üç izleyicim sizlere sesleniyorum:D)
2 Responses
  1. Ben izledim bile8) Yalnız ben Erol Günaydın'ın sesini yakıştıramadım.Bu konuda ayrılıyoruz:/


  2. Aa pardon cnm unuttum seni,izlemiştin doğru.Ben sevdim ya filmi komple sevdim ,herşeyiyle..Erol Günaydın'ı da severim ..yakıştırdım sebeple
    Sevgi kelebeği mi oldum ne:D