Cezayir Sokak

Cezayir Sk

Öyle bir sokak düşünün ki,sıkıcı apartmanların yerini rengarenk cafeler almış...

Farklı tarzlar kolkola dizilmiş ,sımsıcak bir uyum yaratmış...

Hem de çok yakınmış...

Evet hem gerçek ,hem de İstanbul'un merkezi dediğimiz Taksim'de Cezayir sokak.Bu sokak ,bildiğimiz sokaklardan değil:)Taş sokakların arasında dolaşırken,büyülü bir tablonun yanlışlıkla içine girmişsiniz gibi hissettiren bir sokak...Farklı stilleri olan küçük işletmelerden oluşan bu yer,günün her saati ilginizi çekebilecek özelliklere sahip üstelik.Ben özellikle kahvaltı için çok uygun olduğunu düşünüyorum ve en kısa zamanda kahvaltı için gitmek istiyorum:)
Gitmek ,görmek isteyenler için hemen belirtiyim,Galatasaray Lisesinin hemen arkasındaki sokaktan giriş yapabiliyorsunuz.İyi ,güzel fiyatlardan ne haber diyenlere, Taksim ortalamasının biraz yukarısında fiyatlara sahip olduğunu belirtmeliyim.Örnek verecek olursak tatlılar 8tl'den başlıyor.
Keşfetmenizi şiddetle öneriyorum:)





3 Responses
  1. Ayaklarına sağlık canım çok hoş yazmışsın, gerçektende bir tabloda dolaşır gibi oluyor insan. Ayrıca şu kahvaltı fikrini çok beğendim. Bence beraber gitmeliyiz:)


  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

  3. unusual Says:

    fotoğraflar çok güzel, taksime sık sık gidiyorum ama bu sokağı hep unutuyorum nedense. en kısa zamanda gitmek lazım gerçekten :)